Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Giderek kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye mirlayabilir. Bu pozisyon vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkarır. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz bir araba görülür. Ayrıca gösterişli bastırık haiz olmak kabil dayanıklı fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, henüz bir araba rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da temel nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, sorumluluk, bel ve mirparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun bol akarsu tüketin. Ab, eklemlere bindi sağlamlar. Bu yüzden her çağ en az 8 bardak akarsu içmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kabil ali kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Göveri ve meyve tüketin. Kemik sağlamlığı için, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde kızılınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri ali olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin bir araba çalımı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını saklamak için kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kabil protein bakımından kibar bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından kibar olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını müspet yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer için. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil olduğu için, kemiklere bindi olur. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şteamülkinliğe de kazançlı hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Yapılan antraktştırmalara için meyve ve göverti bakımından kibar beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin keskin deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kabil sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Author: admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir